بهترین افزونه های وردپرس سال ۲۰۱۸

بهترین افزونه

بهترین افزونه های وردپرس – یکی از دلایل اصلی که چرا وردپرس در سال‌های اخیر اینقدر محبوب شده‌است ، به دلیل طیف گسترده‌ای از افزونه ‌های موجودی است که در اختیار شماست. با این حال، با توجه به تنوع بسیار زیاد، انتخاب کردن بهترین افزونه وردپرس برای شما می‌تواند بسیار دشوار باشد.
خوشبختانه، لازم نیست به جای دوری نگاه کنید تا بهترین افزونه وردپرس را پیدا کنید. برای شروع، بسیاری از این افزونه های رایگان را می توان در مخزن وردپرس یافت. آن‌ها شما را قادر می‌سازند تا قابلیت هایی مانند امنیت وب سایت، به اشتراک گذاری اجتماعی، پشتیبان گیری، و چیزهای دیگر را به سایت خود اضافه کنید.

بهترین افزونه های وردپرس

در این مقاله با ۱۴ افزونه آشنا خواهید شد که باور داریم هر مالک وب سایت وردپرس و توسعه دهنده باید از سال ۲۰۱۸ آگاه باشند.

1. WooCommerce

تقریبا یک سوم از تمام وب سایت های تجارت الکترونیک از ووکامرس استفاده میکنند. WooCommerce یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای کسانی است که می خواهند یک فروشگاه آنلاین را راه اندازی کنند. این افزونه تجارت الکترونیک باعث می شود که فروش طیف گسترده ای از محصولات فیزیکی و دیجیتال برای مشتریان سراسر جهان آسان تر شود. این افزونه همچنین شامل یک کتابخانه توسعه گسترده ای است که در قیمت های گوناگون قرار دارد.

با توجه به اینکه 51 درصد از آمریکایی ها ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند، داشتن یک بنیاد با کیفیت در ووکامرس برای فروشگاه شما برای موفقیت بسیار مهم است.

ویژگی های کلیدی:
ادغام با طیف گسترده ای از پسوند ها و سایر پلاگین ها.
راه اندازی آسان
گزینه های مختلف پرداخت را می پذیرد.
ارائه یک ساختار مناسب برای توسعه دهنده.

توصیه شده برای:
صاحبان وب سایت ها و توسعه دهندگان که می خواهند از طریق وب سایت های وردپرس خود محصولات یا خدمات را به فروش برسانند.

2. Yoast SEO

به عنوان بهترین افزونه وردپرس برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شمار می رود، SEO Yoast طراحی شده است که به شما کمک کند محتوای با کیفیت بالا و بهینه سازی شده را منتشر کنید. از آنجا که چشم انداز جستجوگرها اغلب تغییر می کند، مهم است که یک پلاگین ستاره دار برای جلوگیری از افت منحنی استفاده کنید.

Yoast SEO با استفاده از یک سیستم چراغ راهنمایی ،منحصر به فرد عمل می کند، به وضوح نشان می دهد که محتوای شما با موتورهای جستجو بهینه و هماهنگ خواهد شد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید خواندن پست خود را ارزیابی کنید،
در حالی که Yoast SEO یک پلاگین کاملا رایگان است، نسخه ی Premium نیز موجود است که از 69 دلار شروع میشود.

ویژگی های کلیدی:
تجزیه و تحلیل صفحات و پست وردپرس و شناسایی نقاط ضعف SEO.
نتایج تجزیه و تحلیل صفحات به روز رسانی زمانی که تغییرات SEO مناسب انجام می شود.
ساخت نقشه های(سایت) XML
ایجاد breadcrumbs بر روی پوسته های سازگار با وردپرس

توصیه شده برای:
کسانی که می خواهند صفحه اول موتورهای جستجو محبوب را تسخیر کنند.

3. W3 Total Cache

به طور خلاصه، یک وب سایت کند و آهسته تاثیر زیادی بر ترافیک شما و در نتیجه فروش شما دارد. برای مقابله با این، شما نیاز به یک افزونه کش مانند W3 Total Cache خواهید داشت. به طور خلاصه، این افزونه یک نسخه از صفحات سایت شما را در رایانه های بازدیدکنندگان شما ذخیره میکند، به این معنی که سایت شما سریعتر در دفعات بعدی بارگیری خواهد شد. این یک سلاح حیاتی در مبارزه با سرعت کم مرورگر، به ویژه با افزایش استفاده از تلفن همراه در سال 2018 است.

ویژگی های کلیدی:
سازگار با طیف گسترده ای از سرویس های میزبانی و سرور.
بیشتر عناصر یک وبسایت وردپرس را پاک می کند.
توصیه شده برای:
صاحبان وب سایت ها که می خواهند سرعت وب سایت خود را افزایش دهند.

4. Jetpack

Jetpack یک راه حل از سوی توسعه دهندگان وردپرس است، این افزونه طراحی شده تا به شما در تولید ترافیک آنلاین بیشتر، ایمن کردن وب سایت، نظارت بر عملکرد و… کمک کند. همچنین شامل تعدادی ماژول است که می تواند فعال شود (یا نه) و خود را به عنوان یک فروشگاه یکپارچه برای قابلیت وردپرس اضافی تنظیم می کند.

ویژگی های اصلی Jetpack رایگان بودن آن است. با این حال، یک نسخه پرمیوم از این افزونه، پشتیبان گیری و اسکن امنیتی اضافی، همراه با بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:
تجزیه و تحلیل و تولید آمار وب سایت.
محافظت از وب سایت شما
نظارت بر خرابی وب سایت و به روزرسانی وب سایت.
به بازدیدکنندگان اجازه می دهد با شما و محتوای شما از طریق اشتراک گذاری اجتماعی، توضیحات پیشرفته و فرم تماس شیک با شما ارتباط برقرار کنند.
توصیه شده برای:
اگر شما نیازی برای استفاده در نوک انگشتان خود داشته باشید، Jetpack ایده آل است.

5. Keyy Two Factor Authentication

نقص های امنیتی آنلاین در حال افزایش است و تلاش ها برای هک رایج شده است، بنابراین استفاده از اقدامات امنیتی قوی ضروری است. یکی از روش های رایج، Authentication دو عامل (مرحله ای) است که شما را قادر می سازد هویت خود را از طریق دستگاه هوشمند خود تایید کنید. یکی از بهترین راه حل های موجود، افزونه تأیید هویت Keyy Two Factor است.

پس از نصب، این افزونه شما را قادر می سازد تا با استفاده از گوشی هوشمند خود به یک وب سایت وردپرس وارد شوید. شما همچنین باید برنامه مربوطه را برای دستگاه خود دانلود کنید، از آن می توانید یک شماره پین ایجاد کنید یا اثر انگشت را ثبت کنید. هنگام ورود به سیستم، به سادگی برنامه را باز کنید و گوشی خود را با کدی که در صفحه نمایش داده می شود، نشان دهید.

یک نسخه پرمیوم از این افزونه در دسترس قرار دارد، اما نسخه رایگان باید برای اکثر کاربران کافی باشد.

ویژگی های کلیدی:
نیاز به وارد کردن یک رمز عبور را حذف می کند.
یک کلید دیجیتال RSA 2048 بیتی را بر روی یک دستگاه هوشمند ایجاد و ذخیره می کند.
یک وب سایت را از دسترسی غیر مجاز محافظت می کند.
شما را قادر می سازد با یک کلیک به تمام وب سایت های وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.
توصیه شده برای:
برای امنیت آگاهانه،افزونه Keyy در حال تبدیل شدن به یک بخش حیاتی از گردش کار شما است.

6. Broken Link Checker

همانطور که از نام آن پیداست، Broken Link Checker به دنبال لینک هایی است که می تواند یک خطای 404 در وب سایت شما ایجاد کند. این بسیار مهم است، زیرا سایت شما می تواند توسط موتورهای جستجوی بزرگ جریمه شود.
پس از نصب، افزونه سایت شما را برای لینک های خراب نظارت خواهد کرد و گزارش در پنل وردپرس شما ارائه می دهد. از آنجا، می توانید پیوند مورد نظر را ویرایش کنید، یا در غیر اینصورت اعلان را رد کنید.
ویژگی های کلیدی:
سایت شما را برای لینک های خراب نظارت می کند.
در صورت وجود مشکلات، از طریق ایمیل و پنل وردپرس، شما را مطلع می کند.
موتورهای جستجو را از دنبال کردن لینک های خراب متوقف می کند.
توصیه شده برای:
کسانی که می خواهند وب سایت خود را بهینه سازی کنند و مطمئن شوند که رتبه بندی جستجو آنها بسیار خوب است.

7. Contact Form 7

فرم‌های تماس یک روش کلیدی برای فعال کردن مکالمه با کاربران و مشتریان احتمالی هستند. با افزونه Contact Form 7۷ به شما اجازه می‌دهد یک یا چند فرم سفارشی را به وب سایت وردپرسی خود اضافه کنید.
طراحی فرم تماس با Contact Form 7 ساده است و می توانید با درخواست های مشتری، پیشنهادات و دیگر پیام های ارسال شده از طریق یک وبسایت مقابله کنید. علاوه بر این، با توانایی پشتیبانی از CAPTCHA، ارسال Akismet و Ajax، امنیت شما به خطر نمی افتد و صندوق ورودی شما می تواند بدون هرزنامه ها باقی بماند.

ویژگی های کلیدی:
به شما امکان می دهد فرم های مختلف وردپرس را مدیریت کنید.
ارائه سفارشی سازی فرم تماس.
کمک می کند تا از هرزنامه ها با استفاده از CAPTCHA و Akismet جلوگیری شود.
توصیه شده برای:
صاحبان سایت که مایل به نمایش فرم های تماس شیک و با امنیت بالا هستند.

8. Google Analytics Dashboard for WP (GADWP)

با توجه به ماهیت رقابت انجام کسب و کار آنلاین، نظارت بر تجزیه و تحلیل سایت خود را باید جدی بگیرید. افزونه GADWP به شما کمک می کند فعالیت های وب سایت خود را به طور مستقیم از پنل وردپرس خود مدیریت کنید.

فرآیند نصب ساده است و پس از پیکربندی، یک پنل اختصاصی در صفحه اصلی وردپرس خود خواهید دید.هر چند دیگر افزونه های دیگری هم در دسترس شما قرار دارد اما GADWP یک طرح شیک تر را فراهم می کند، همراه با معیارهای بیشتری برای پیگیری و نظارت.

ویژگی های کلیدی:
گزارش جزئیات بازدید کننده در زمان واقعی.
پیگیری رویدادهای مهم وب سایت
دسترسی به گزارش های خاص Google Analytics
توصیه شده برای:
بازاریابان اینترنتی و صاحبان سایت ها که نیاز به نظارت بر نحوه عملکرد سایت خود را در زمان واقعی دارند.

9. Wordfence Security

Wordfence Security یک پلاگین کامل است که برای محافظت از وب سایت شما در بین طیف گسترده ای از تهدیدات آنلاین طراحی شده است. این مسلما محبوب ترین پلاگین امنیتی برای وردپرس است که در هنگام برخورد با آخرین تهدیدات امنیتی ارزشمند خواهد بود.

ویژگی های کلیدی:
تهدیدات آنلاین را شناسایی و بلوک می کند.
نظارت مستمر روی وب سایت شما را فراهم می کند.
از یک پایگاه داده به طور مرتب به روزرسانی و بروی تهدیدات مخرب کار می کند.
توصیه شده برای:
تقریبا هر کسی که آرزو دارد به طور جامع از وب سایت خود برای جلوگری از مخرب شدن، محافظت کند.

10. Imagify Image Optimizer

با توجه به شیوع استفاده از تلفن همراه در سال 2018، یک وب سایت با سرعت بارگیری کند اصلا گزینه مناسبی برای کاربر نیست. تصاویر با اندازه و سایزهای بزرگ اغلب یک مقصر بزرگ هستند، بنابراین راه حل هایی مانند استفاده از Imagify Image Optimizer برای حفظ اندازه صفحه (و در نتیجه سرعت) پایین تر مثمر ثمر خواهد بود.

این افزونه به صورت اتوماتیک هر عکسی را در داخل کتابخانه رسانه وردپرس وجود را اسکن و بهینه سازی می کند.

ویژگی های کلیدی:
فشرده سازی تصاویر وب سایت بر اساس سه الگوریتم.
پس از حذف، تصاویر را به حالت اصلی بازگردانید.
به طور خودکار تصاویر را در کتابخانه رسانه بهینه سازی می کند.
توصیه شده برای:
برای کسانی که نگران چگونگی بارگذاری صفحات خود هستند
و یا اگر شما یک وب سایت رسانه ای سنگین را ارائه می دهید، Imagify Image Optimizer ایده آل خواهد بود.

11. Sumo

Sumo مانند Jetpack مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای کمک به افزایش قابلیت وب سایت شماست. با این حال، تمرکز این افزونه صرفا بر روی تعاملات بازدید کننده است.

به عنوان مثال، شما می توانید به اشتراک گذاری اجتماعی برای محتوا را انجام دهید، نقشه های گرم ایجاد کنید، تعدادی از گزینه های پاپ آپ را برای کمک به ایجاد لیست مشترک و … فراهم کنید. علاوه بر این، Sumo را می توان با بسیاری از پاسخ دهندگان پیشرو، از جمله AWeber، MailChimp و Constant Contact ادغام کرد.

ویژگی های کلیدی:
مجموعه ای از ابزارهای تعامل اجتماعی ارائه می دهد.
شما را قادر به تجزیه و تحلیل فعالیت های بازدید کنندگان خود می کند.
توصیه شده برای:
بازاریابان آنلاین که می خواهند ترافیك را با تعدادی از ابزارهای قدرتمند افزایش دهند.

12. UpdraftPlus

پشتیبان گیری یک نیاز چند ساله برای تمام صاحبان وب سایت است و پیدا کردن یک راه حل با کیفیت باید یکی از اولین وظایف خود را پس از بروز یک مشکل باشد. با در نظر داشتن آن، UpdraftPlus یکی از محبوب ترین افزونه های قدرتمند پشتیبان گیری است.

این افزونه پشتیبان گیری بصورت برنامه ریزی شده و خودکار از پنل، به انواع مختلفی از گزینه های ذخیره سازی مانند ایمیل، Google Drive و Dropbox را فراهم می کند. پشتیبان گیری و بازیابی می تواند با یک کلیک انجام شود و توسعه دهندگان اطمینان حاصل کرده اند که منابع استفاده شده توسط این پلاگین حداقل هستند. در نهایت، یک نسخه پرمیوم از این افزونه نیز وجود دارد که گزینه های ذخیره سازی بیشتری را همراه با بسیاری از ویژگی های دیگر اضافه می کند.

ویژگی های کلیدی:
با یک کلیک، یک سایت را پشتیبان گیری و بازیابی می کند.
برنامه ریزی خودکار پشتیبان گیری شما را فراهم می کند.
شما را قادر می سازد به چندین مکان ذخیره سازی ذخیره کنید.
توصیه شده برای:
UpdraftPlus برای هر کسی که سایت خود را ارزیابی می کند توصیه می شود – در حال حاضر یکی از مهمترین افزونه های مهم وردپرس است.

13. NextGEN Gallery

شما به کمک افزونه وردپرس NextGEN Gallery که یکی از افزونه های رایگان و قدرتمند وردپرس است گالری های حرفه ای و شکیل ایجاد کنید. نمایش گالری در این افزونه خیلی پیشرفته و بسیار کاربر پسند و به دو صورت اسلایدر و چیدمان که به صورت خودکار بدون از بین بردن کیفیت تصاویر سایز یندی تصاویر را انجام داده و عملیات پیشرفته تر دیگری را نیز انجام می دهد

از ویژگی های برجسته این افزونه که بسیار کاربرپسند است سرعت لود بالای آن است. این افزونه از یک موتور قدرتمند برای بارگزاری و مدیریت گالری تصاویر استفاده می کند که به راحتی می توانید با آن کار کنید.

ویژگی های کلیدی:
مدیریت تصویر قدرتمند را از پنل ارائه می دهد.
شامل تعدادی از طرح بندی، بصورت سفارشی گسترده است.
توصیه شده برای:
برای کسانی که با تصاویر حرفه ای کار می کنند و یا به سادگی می خواهند کنترل بیشتری بر نحوه ارائه تصاویر خود داشته باشند، Gallery NextGEN یک انتخاب بی نظیر است.

14. Migrate Guru

Migrate Guru یک افزونه انتقال وردپرس کاملا خودکار و رایگان است. این یک روش تمیز و قابل اطمینان برای انتقال هر یک از سایت های وردپرس یا شبکه چندرسانه ای وردپرس است.

این افزونه بر روی سرورهای BlogVault (تیم پشت پلاگین) اجرا می شود. با اجرای سرورهای خارجی، Migrate Guru سایت وردپرس را بارگیری می کند و تضمین می کند که سایت های بزرگ به اندازه 200 گیگابایت بتوانند بدون هیچ مشکلی منتقل شوند. در بالای آن، یک فرایند ساده 3 مرحله ای دارد که حتی برای مبتدیان وردپرس نیز آسان است.

ویژگی های کلیدی:
می توانید وب سایت های به اندازه 200 گیگابایت را انتقال دهید
در سرورهای خارجی کار می کند
استفاده آسان
توصیه شده برای:
برای صاحبان وب سایت ها که می خواهند از یک سایت وردپرسی به یک سرور دیگر کوچ کنند.

نتیجه

با توجه به وجود افزونه های متعدد موجود در اینترنت شاید برای انتخاب بهترین افزونه های وردپرس دچار سردرگمی و اشتباه شوید. البته، که انتخاب اشتباه می تواند عواقب فاجعه بار برای وب سایت شما و میزان ترافیک داشته باشد.

با این حال، با پیگیری ودنبال کردن یک راهنمای خوب (مثل این!)، شما می توانید گزینه های خود را به بهترین شکل محدود کنید.

از افزونه های دیگر وردپرس که می دانید، می تواند در سال 2018 یک وب سایت وردپرسی را بهبود بخشد به ما اطلاع دهید و در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

امیدواریم این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد!
پیروز و سربلند باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.