باز کردن لینک های خارجی در تب جدید

باز کردن لینک های خارجی در تب جدید

باز کردن لینک های خارجی در یک تب جدید به کاربران اجازه می دهد تا بدون ترک وبسایت و صفحه کنونی از آدرس مورد نظر بازدید کنند.

لینک های خارجی،در واقع ادرس هایی از برخی وبسایت ها هستند که شما آنها را مدیریت نمی کنید. به طور معمول، اگر شما یک لینک را به یک وب سایت خارجی اضافه کنید، بازدیدکنندگان شما به راحتی سایت را با کلیک روی پیوند ترک می کنند.

 

برای تجربه بهتر کاربران، توصیه می کنیم که لینک های خارجی را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنید. به این ترتیب آنها صفحه اصلی و مرجع  خود را از دست نمی دهند و به راحتی می توانند از طریق تب های مرورگر به مکان اولیه خود بازگردند.

یکی دیگر از مزایای باز کردن لینک های خارجی در یک پنجره جدید، نمایش صفحات و مشارکت کاربر در سایت شما است. با این کار احتمال دارد کاربران به برگه قبلی بازگردند و خواندن مقاله را تمام کنند.صرف زمان بیشتر در سایت باعث می شود برروی سئوی شما نیز تاثیرگزار باشد.

 

باز کردن لینک های خارجی در تب جدید

 

دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

 

راه اول : اگر قصد دارید بصورت سفارشی این کار را برای برخی از لینک انجام بدید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا متن یا کلمه مورد نظر خود را در ویرایشگر انتخاب کنید سپس بر روی گزینه افزودن لینک کلیک کنید.

 

 

کادری به صورت پاپ آپ برای شما باز می شود که باید لینک صفحه خارجی را در آن قرار بدید.بعد از قرار دادن لینک بروی آیکن(چرخ دنده) یا همان تنظیمات کلیک کنید تا پنجره ای همانند زیر برای شما بر روی صفحه ظاهر شود.با زدن تیک “ بازکردن پیوند در زبانه تازه ” و ذخیره مطلب، اگر از پست خود بازدید کنید و بر روی متن مورد نظر کلیک کنید خواهید دید این آدرس در تب جدید باز می شود.

 

 

 

راه دوم : اگر قصد دارید به صورت خودکار تمامی لینک های خارجی مورد استفاده در سایت شما در تب جدید باز شود باید از افزونه Open External Links in a New Window  استفاده کنید.

 

 

این افزونه نیاز به پیکربندی خاصی ندارد و فقط کافیست افزونه را نصب و فعال کنید تا بصورت خودکار تمامی لینک های خارجی موجود در سایت در تب جدید باز شود.

 

توجه داشته باشید که با غیرفعال کردن افزونه باز کردن لینک های خارجی در یک تب جدید متوقف خواهد شد.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

بیشتر بخوانید : افزودن دکمه سفارشی به صفحه محصول

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.