آپدیت محصولات دانلودی برای کاربران (پس از خرید) در ووکامرس

آپدیت محصولات دانلودی برای کاربران

یکی از مشکلاتی که مدیران فروشگاه های فروش فایل و محصولات دیجیتالی با آن روبرو هستند این است که چطور میتوانند آپدیت محصولات دانلودی را در اختیار خریداران قرار بدهند که خریدار بتواند در حساب کاربری خود این بروز رسانی ها را دریافت کند.

 

برای مثال شما فایلی را برای فروش در سایت قرار دادید که شامل 5 درس (بخش) می باشد اما پس از مدتی قصد دارید 2 درس دیگر نیز به این فایل آموزشی اضافه کنید.اگر شما در ووکامرس لینک های فایل آموزشی را بروز کنید این فایل جدید در دسترس خریدارانی که از قبل این آموزش را سفارش داده اند نخواهد بود.

البته این امکان در نسخه های قدیمی ووکامرس وجود داشت اما در نسخه های جدید این کار امکان پذیر نیست.

 

ما در این آموزش افزونه ای رو به شما معرفی می کنیم که با نصب و فعال سازی آن میتوانید با برورسانی لینک فایل ها، کاربران به راحتی به فایل های جدید دسترسی داشته باشند و از حساب کاربری خود دانلود و استفاده نمایند.

 

آپدیت محصولات دانلودی برای کاربران

 

برای این کار شما نیاز دارید تا افزونه grant download permissions for past woocommerce orders master را نصب و دانلود کنید.

 

دانلود افزونه
نوع فایل : zip
حجم : 14 کیلو بایت
پسورد : ندارد
دریافت

 

 

این افزونه نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و فقط کافیست نصب و فعال کنید.

 

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

بیشتر بخوانید : تکمیل شدن سفارشات به صورت خودکار در ووکامرس

دیدگاه کاربران
  • مسعود ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    سلام وقتتون بخیر.
    من قالب دیجی آکادمی رو از سایت ژاکت خریدم و وقتی این افزونه رو میخوام نصب کنم ارور زیر رو میده ممنون میشم راهنمایی کنید.
    Fatal error: Cannot declare class WooCommerce_Legacy_Grant_Download_Permissions, because the name is already in use in /home2/takhteh3/domains/takhtehsabz.com/public_html/wp-content/plugins/grant-download-permissions-for-past-woocommerce-orders-master/grant-download-permissions-for-past-woocommerce-orders.php on line 35

    • جواد مرادی ۱۴ آذر ۱۳۹۸

      سلام وقت بخیر
      پاسخ شما از طریق تیکت ارسال شد.بعد از خرید محصول برای پشتیبانی از طریق تیکت اقدام نمایید تا در زمان کمتری پاسخگویی صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.