بررسی ۸ مورد از بهترین پلاگین های فرم تماس وردپرس

بازدیدکنندگان سایت چگونه با ما در تماس باشند؟ فرم تماس یک بخش ضروری در هر وب سایتی است.
برای شما این مسئله مهم است یک پلاگین فرم تماس وردپرس را انتخاب کنید که دقیقا همان کاری را که شما به آن نیاز دارید را انجام دهد. ما امروز به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت.

برای پیدا کردن یک پلاگین، فرم تماس باید ویژگی های زیر را دارا باشد.

• سهولت استفاده : کنترل و سهولت استفاده یک ویژگی بسیار مهم برای کاربران خواهد
• قابلیت چند منظوره: وب سایت ها نیاز به سبک های مختلف فرم های تماس (مثلا تجارت الکترونیک، ثبت نام رویدادها، عضویت در خبرنامه، پذیرش اهدا و غیره) دارند، بنابراین یک فرم تماس باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد.
• یکپارچگی: هماهنگ بودن با سایر افزونه ها ، پردازش پرداخت ها، اشتراک اعضای جدید و غیره
• هزینه: مخزن پلاگین وردپرس دارای گزینه های پلاگین فرم تماس رایگان است. به این ترتیب،شما مجبور نیستید هزینه ای برای پرداخت و خرید گزینه های پولی انجاو دهید.
• پشتیبانی: این مسئله برای هر پلاگینی لازم است. بدون بروز رسانی منظم و پشتیبانی از توسعه دهنده پلاگین، شما نباید از پلاگین استفاده کنید، مخصوصا هنگامی که آن را برای وب سایت خود انتخاب کرده اید.

علاوه بر این ویژگی ها، ممکن است به ویژگی های اضافی مانند کپچا، هدایت صفحات با تشکر از شما و جغرافیایی نیاز داشته باشید. همه چیز بستگی به نحوه استفاده از فرم شما دارد.

ما امروز می خواهیم به بررسی مزایا و معایب 8 پلاگین فرم تماس وردپرس بپردازیم و خوده شما قضاوت کنید که کدام یک از این افزونه ها به بهترین وجه می تواند به شما کمک کند.

Contact Form 7

فرم تماس 7 محبوب ترین پلاگین فرم تماس در مخزن وردپرس است که بصورت رایگان میتوانید دانلود کنید. یک فرم تماس ساده است که قادر به ایجاد ترکیبی از انواع فرم ها می باشد. این افزونه طراحی بسیار حرفه ای دارد و هیچ گونه فشاری بر روی سرور شما وارد نمی کند.
چیزی که باید بدانید:

سهولت استفاده
قابلیت چند منظوره: باز هم این یک پلاگین فرم بسیار ساده است. در حالی که میتوانید تنظیمات فیلد، پست الکترونیکی و پیام را سفارشی کنید، این فقط میتواند برای فرمهای تماس اولیه و غیره استفاده شود.
یکپارچگی: یکپارچگی ندارد.
هزینه : مجانی.
پشتیبانی: این پلاگین به طور مرتب به روز می شود و انجمن پشتیبانی آن به نظر می رسد به خوبی مدیریت می شود، بنابراین قطعا یک افزونه خوبی است زیرا اکثر افراد این پلاگین را انتخاب می کنند،

Gravity Forms

محبوب ترین افزونه فرم تماس پولی و پرمیوم در وردپرس است.
با یک نگاه سریع از طریق فرم های فرم تماس در وب سایت Gravity Forms شما یک ایده بسیار خوب از فرم های تماس می توانید ایجاد کنید. اگر به دنبال قدرت بیشتری هستید می توانید به راحتی آن را با سلیقه خود سفارش کنید.

چیزی که باید بدانید:

• سهولت استفاده: سازنده فرم آسان و استفاده بصری راحت، کاربران نباید هیچ مشکلی با استفاده از این افزونه داشته باشند.
• قابلیت چند منظوره: این پلاگین فرم تماس پر از قابلیت های سفارشی سازی: یک ظاهر فرم، منطق شرطی، یکپارچه سازی برای کابر، جمع آوری اطلاعات آسان و …
• یکپارچگی
• هزینه: دارای سه بسته، با قیمت های متفاوت است.
• پشتیبانی: پشتیبانی را طبق اولویت بندی براساس بسته خریداری شده ارائه می دهد.

Contact Widget

یکی از مشکلاتی که ممکن است با پلاگین های فرم تماس برقرار شود این است که آنها واقعا فقط برای زمانی که شما می خواهید یک فرم را در یک پست یا صفحه قرار دهید، کار می کنند؟. اما زمان هایی که شما می خواهید یک فرم را به یک فضای ویجت اضافه کنید، این پلاگین مفید خواهد بود.
چیزی که باید بدانید:

• سهولت استفاده : این پلاگین فرم تماس برای هر کاربر وردپرس عالی است.
• قابلیت چند منظوره: یک افزونه کاملا ساده است و سفارشی سازی ان چندان دشوار نیست.
• یکپارچگی: یکپارچگی ندارد.
• هزینه: رایگان نیست.
• پشتیبانی: دارای پشتیبانی کامل است.

Fast Secure Contact Form

یک نمونه دیگر از پلاگین فرم تماس که یک راه ساده و در عین حال قابل تنظیم برای ایجاد فرم تماس برای همه کاربران است. این افزونه دارای ویژگی های بیشتری نسبت به افزونه قبلی است.
چیزی که باید بدانید:
سهولت استفاده : هیچ چیز خیلی دشواری در آن وجود ندارد.
قابلیت چند منظوره: این افزونه را تقریبا مشابه فرم تماس 7 در نظر بگیرید. گزینه های بیشتری برای سفارشی سازی وجود دارد، علاوه بر این، این افزونه با vCita ادغام شده است،
یکپارچگی: ادغام با vCita.
هزینه : مجانی.
پشتیبانی: دارد.

Formidable Forms

 

اگر می خواهید انعطاف پذیری بیشتر و قابلیت های سفارشی سازی را در اختیار داشته باشید، پلاگین های فرم پرمیوم و پولی بهترین گزینه هستند. این افزونه نیز تاکید زیادی بر ایجاد یک رابط کاربر پسند برای ایجاد و کار با فرمهای تماس دارد.

چیزی که باید بدانید:

سهولت استفاده : قابلیت ساخت فرم با 7 فیلد مثل نام ، ایمیل ، موبایل ، باکس متنی و …. قابلیت ساخت فرم تماس با استفاده از الگوهای پیش فرض، پاسخگوی خودکار برای ایمیل ها به تعداد نامحدود، قابلیت ساخت استایل ویژه با استفاده از قابلیت های CSS ، قابلیت استفاده از کد امنیتی کپچا برای دریافت هرزنامه ها
قابلیت چند منظوره: این افزونه طیف گسترده ای از قابلیت های ارائه شده را ارائه می دهد، بنابراین شما برای ایجاد فرم ها تنها برای یک هدف مجبور نیستید.
CRM: MailChimp، Salesforce، iContact، Zoho، و AWeber تنها تعدادی از CRM هایی هستند که می توانید با آنها ادغام کنید. علاوه بر این، Formsable Forms با لیست گسترده ای از پرداخت شخص ثالث، جغرافیایی، بازاریابی، ماشین حساب و ارائه دهندگان تم کار می کند.
هزینه: قیمت گذاری از 49 دلار در سال برای یک سایت تا 399 دلار برای سایت های نامحدود آغاز می شود.البته نسخه رایگان افزونه برای دانلود در WordPress.org موجود است.
پشتیبانی: پشتیبانی می شود بدون در نظر گرفتن بسته ای که برای آن ثبت نام کرده اید.

Huge-IT Forms

 

همیشه یک شانس برای پلاگین های رایگان وجود دارد. ین افزونه امکان را می دهد تا بتوانید فرم های مختلفی ایجاد کرد. ایجاد فرم های زیاد،استفاده از shortcode های خط تکی، فرم ها عدم نیاز به ثبت نام دارند.فرم تماس با ما، فرم مشترک شدن،پشتیبانی از استایل های مختلف، فیلد های قابل سفارشی سازی ، فرم های با قابلیت کشیدن و رها کردن، نمایش زنده فرم ها، خبرنامه ایمیل، ویجت و… خوشبختانه، Huge-IT یک ویدئو آموزشی آموزشی 20 دقیقه ای و تصاویر گسترده را برای کمک به سطح هر کاربر با این افزونه آشنا کرده است.

چیزی که باید بدانید:

• سهولت استفاده: یکی از بهترین چیزها در مورد این افزونه این است که می توان آن را با تعدادی از قالب هایی که از قبل ساخته شده است، به کار برد. و مناسب برای کاربران مبتدی وردپرس است.
• قابلیت چند منظوره: سازنده کشیدن و رها کردن و customizer زمینه این را انتخاب خوبی برای زمانی که شما می خواهید برای ایجاد ترکیبی از انواع فرم برای سایت خود بدون نیاز به پرداخت زیادی برای انجام این کار.
• یکپارچگی: یکپارچگی ندارد.
• هزینه : رایگان.
• پشتیبانی: Huge-IT، شرکت مسئول تعدادی دیگر از پلاگین های وردپرس قابل بازبینی و بارگیری شده است، همچنین در حفظ این یکی به روز شده و پشتیبانی شده است.

Ninja Forms

در حال جستجو برای یک پلاگین فرم تماس رایگان با قابلیت های پیشرفته و یکپارچه سازی هستید؟ این فرم تماس با کمک فرم ساز وردپرس Ninja Forms قادر به ساخت فرم های متعددی مانند فرم تماس، فرم عضویت، فرم استخدام و سایر موارد با کمک خاصیت درگ و دراپ خواهیم بود. عملکرد آن بسیار ساده و آسان است.

چیزی که باید بدانید:

سهولت استفاده : این افزونه برای هر کاربر وردپرس عالی است، صرف نظر از تجربه. واقعا شما می توانید این افزونه را به همان اندازه که شما می خواهید با یک سازنده کشیدن و رها کردن بصری برای مبتدیان و ویرایش HTML سفارشی برای توسعه دهندگان، ساده یا پیچیده کنید.
قابلیت چند منظوره: چه کاری انجام می دهید؟ آیا می خواهید فرم های چند صفحه ای ایجاد کنید؟ چگونه در مورد منطق شرطی استفاده کنیم؟ اگر دنبال این ویژگی ها هستید میتوانید با پرداخت پول به دنبال نسخه پرمیوم ان باشید.
یکپارچگی: با تعدادی افزونه شامل MailChimp، Constant Contact، Zoho، PayPal و Insightly قابل ادغام شدن است.
هزینه : رایگان
پشتیبانی: این چیزی است که باید در مورد این افزونه احتیاط شود. در حالی که آنها رتبه خوبی در وردپرس دارند و به نظر می رسد که آنها به طور منظم پلاگین را بروز رسانی می کنند.

WP Forms

گران ترین افزونه تماس فرم در این لیست البته شما میتوانید از نسخه Liteاین افزونه استفاده کنید که اکثر بخش های این افزونه رایگان می باشد.با استفاده از این افزونه می توانید فرم مورد نظرتان را انتخاب و سپس با عمل گرفتن و کشیدن یک فیلد به داخل فرم، به راحتی فیلد های مورد نظرتان را به آن بیفزایید.

چیزی که باید بدانید:
• سهولت استفاده : این افزونه با کد کوتاه تعبیه شده وابسته است، رابط کاربری آن آسان است.و کاربر بدون آشنایی میتواند آن را داشته باشد.
• قابلیت چند منظوره: با این سازنده فرم، امکانات ظاهری بی پایان میتوان ساخت. شما می توانید پردازش پرداخت، دریافت کمک های مالی، اشتراک خبرنامه پیجر، جمع آوری و… را داشته باشید
• یکپارچگی: این افزونه با تمام گزینه های دیگر قابل ادغام شدن است.
• هزینه: نسخه پرمیوم آن با دو قیمت و ویژگی های متمایز ارائه می شود.همچنین دادای نسخه رایگان نیز هست.
• پشتیبانی: دارد، هر بسته با تضمین پشتیبانی روبرو است.

 

نتیجه گیری :
فراتر از آن، تصمیم برای اینکه از کدام پلاگین استفاده کنید، به سطح مهارت و نیازهای شما بستگی خواهد داشت. امیدوارم راهنمای بالا به شما یک دید مناسب برای شروع در این راه را بدهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.