چگونه بفهمیم که کدام یک از هاست های میزبانی وردپرس برای ما مناسب تر است؟

WordPress Hosting

اکثر توسعه دهندگان وردپرس بسیار مشغول هستند و وقت آزاد کمتری دارند. اگر شما هم یک وردپرس کار هستید، روزهای شما با بررسی پیشنهادات مشتریان و کاربران جدید، چرخیدن در سایت های برنامه نویسی و شاید هم سر و کله زدن با شرکت های هاستینگ پر میشود که تمام این اتفاقات با هدف رشد ، تقویت و رونق کسب و کار و تجارت شماست.

گرچه وضعیت فعلی شما بر این منوال است اما شما قادر هستید برخی از وظایف خسته کننده و وقت گیر که مسئولیت آن را بر عهده دارید را از گردن خود ساقط کنید. سوالی که هم اکنون پیش می آید این است که چگونه این کار را انجام دهید؟

خیلی مهم است که از لحاظ امنیت و عملکرد نگاه دقیقی به سیستم مدیریت محتوای خود داشته باشید. اگر قرار باشد تمام این وظایف را خودتان گردن بگیرید از لحاظ وقت با مشکل روبرو خواهید شد. میتوانید با پرداخت هزینه این مسئولیت رو به هاست های میزبانی وردپرس بسپارید.

گفته میشود که سرویس های میزبانی وردپرس برای همه نیست! بیایید دلایلی که میتواند شما را مجاب به استفاده از این سرویس های میزبانی وردپرس نماید را بررسی کنیم.

آیا سرویس های هاست های میزبانی وردپرس برای شما مناسب است؟

پیدا کردن یک سرویس میزبانی خوب خیلی هم دشوار نیست. وردپرس همواره به کاربران خود توصیه هایی برای تشخیص یک شرکت میزبانی خوب را کرده است. در نظر داشته باشید میزبان وب خوب با میزبان وبی که نیازهای شما را برآورده کند کاملا متفاوت است.

در هنگام بررسی چشم انداز شرکت های میزبانی وب، عوامل متعددی در روند تصمیم گیری شما نقش دارد، از جمله:

  • شهرت برند
  • قیمت
  • برنامه های میزبانی در دسترس (به عنوان مثال مشترک، ابر، VPS)
  • زیرساخت ها
  • امنیت
  • حمایت کردن
  • مقیاس پذیری

شما بعنوان یک توسعه دهنده باید همواره به قابلیت مدیریت فکر کنید. این منطقی نیست که انتظار داشته باشید تمام سایت هایی که مدیریت آنها را بر عهده دارید را براحتی و بدون دردسر مدیریت کنید! در اینصورت است که متوجه میشوید انتقال این حجم وظایف به یک شرکت میزبانی وب، یک سرویس فوق العاده ارزشمند است.

در این مرحله به بررسی نیازهای شما در مورد شرکت های مدیریت وردپرس و آنچه که این شرکت ها را از میزبان های وب سنتی متمایز میکند میپردازیم:

تمرکز روی وردپرس

این شرکت ها تمامی تمرکز خود را روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس گذاشته اند و فقط به مشتریان وب سایت وردپرسی خدمات ارائه میکنند پس لازم نیست نگران ترکیب فضاهای اشتراکی در سرور خود باشید، به این دلیل که آنها فقط روی وردپرس متمرکز هستند. علاوه بر این مزیت، پشتیبانی توسط کارشناسانی ارائه میشود که تسلط خوبی روی این سیستم مدیریت محتوا دارند.

بهبود تنظیمات بک اند

شرکت های میزبانی وب وردپرس ایده مناسبی برای راحت تر و بهتر انجام دادن کارهای شما هستند. این موضوع شامل تنظیمات پنل کنترلی شما به نحوی که به شما آن نیاز دارید است؛ بهینه سازی پایگاه داده خود و دسترسی به  ssh برای کنترل بهتر بر روی بک اند.

مدیریت اصولی تر

علاوه بر ارائه محیط میزبانی وردپرس و تیم پشتیبانی، شرکت های میزبانی رسیدگی بیشتری (نه در همه جوانب) نسبت به شما برای مدیریت و نگهداری مداوم سایت دارند. بعنوان مثال:

آنها تمام بروزرسانی ها را مدیریت میکنند، بنابراین هسته، پلاگین ها و تم ها هرگز تاریخ گذشته نیستند و همیشه نسخه آخر را در اختیار دارید.

آنها امنیت رو بصورت جدی تر مدیریت میکنند که این رعایت امنیت شامل اسکن آسیب پذیری، حذف بدافزار و موارد اینچنینی است.

آنها سرعت و کارایی سایت را در هر عملکرد نظارت میکنند.

آنها پشتیبان گیری را بصورت خودکار انجام میدهند و این کار را بصورت مکرر تکرار میکنند تا احتمالا در صورت بروز مشکل شما محتویات را از دست ندهید.

ایمنی و امنیت

این شرکت ها تنها به سایت های وردپرسی خدمات ارائه میکنند، بنابراین زیرساخت آنها با استفاده از حافظه داخلی، فایروال، پشتیبانی از CDN و پشتیبانی از فایرفاکس سریع تر و امن تر است. آنها همچنین برگه هایی که در آنها از پلاگین ها و تم ها استفاده میکنید، نگه میدارند. بنابراین عملکرد شما زیر ذره بین هست که اقدام خطرناکی که امنیت سایت را به مخاطره بیندازد انجام نشود.

برخی از مشکلات

البته با توجه به تمام این مزیت ها ممکن است در این راه با مشکلاتی نیز مواجه شوید که به بررسی آنها میپردازیم:

هزینه اضافی ( که البته ارزش این خدمات را دارد )

کنترل شما روی پیکربندی و مدیریت سرور کم است

محدودیت در استفاده از پلاگین ها و تم های خاص

سرویس های میزبانی وردپرس عالی و کاربردی هستند و میتوانند یک انتخاب مطمئن برای برنامه نویسانی باشند که با مشتریان به مراتب مبتدی تری سروکار دارند. انتخابی مناسب برای برنامه نویسانی که میخواهند یک سرویس توسعه وردپرس با ارزش بالا را به مشتریان ارائه دهند اما تخصص کافی برای مدیریت سرور و یا ارائه پشتیبانی ندارند.

معرفی 6 شرکت از بهترین های میزبانی وردپرس

همانطور که در بالا ذکر شد، شرکت های میزبانی وردپرس معمولا فقط مشتریانی وردپرسی دارند. لازم به ذکر است شرکت های میزبانی سنتی نیز وجود دارند که جهشی به میزبانی مدیریت شده داشته اند. اگر هم اکنون با یکی از این شرکت ها در حال فعالیت هستید و با خدمات جاری شرکت ها موافق هستید همه چیز خوب و منطقی باقی میماند.

اما اگر به دنبال تجربه ای واقعا مطلوب هستید بهترین اقدام شما این است که به دنبال شرکت های واقعا متخصص بروید. احتمالا دلیل این کار این خواهد بود که نمیخواهید کوچکترین مشکلی در ارائه خدمات بهتر به مشتری خود را داشته باشید و برای کاربرانی که نیاز به پشتیبانی اختصاصی دارند این مورد بهترین انتخاب است.

در این مرحله به بررسی 6 شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی اختصاصی میپردازیم. اصولا برخی از شرکت ها خدماتی بعنوان میزبانی وب سنتی و خدماتی بعنوان میزبانی وب اختصاصی دارند که البته پنل های اختصاصی گرانتر خواهد بود.

 

Bluehost

در نگاه اول به نظر می رسد این میزبان یک سرویس وردپرس مدیریت شده با قیمت بسیار مناسب و بروزرسانی خودکار را برای یک شرکت فراهم می کند. در موارد زیر میتوانید ببینید که چرا این سرویس میزبانی وب VPS ارزش هزینه کردن را دارد.

زیرساخت: هر حساب میزبانی VPS به یک hypervisor KPM متکی است، بنابراین فضای سرور اختصاصی خود را نیز دریافت خواهید کرد.

سرعت: ویژگی های سریع عبارتند از معماری پیشرفته NGINX سرور، پیکربندی PHP-FPM و SiteNock CDN.

امنیت: Bluehost در بیشتر سایت های خود در حوضه امنیت نظارت و مدیریت دارد، از جمله به SiteLock Pro و SiteLock WAF (فایروال)، متکی است. یک گواهی SSL ، همراه با پشتیبان گیری اتوماتیک.

پشتیبانی: 24 ساعته

قابلیت مدیریت: شامل یک cPanel پیشرفته و سفارشی برای کاربران که امکاناتی ارائه میدهد تا با یک کلیک به آنچه نیاز دارید دست یابید و مدیریت کاربری فوق العاده آسان از دیگر مزایای این میزبان وب محسوب میشود.

 

Flywheel

یکی دیگر از گزینه های عالی برای توسعه دهندگان و سازمان هایی که بدنبال خدمات مدیریتی مقرون به صرفه هستند. میزبانی امن که VPS سریع یکی از خدمات آن میزبان است.

زیرساخت: هر برنامه در VPS میزبانی می شود بنابراین فضای اختصاصی سرور به تنهایی برای سایت شما می باشد. مشتریان قادر هستند مرکز میزبانی داده خود را نیز انتخاب کنند.

سرعت: Flywheel با استفاده از تکنولوژی NGINX سریع و ذخیره سازی در سمت سرور برای سرعت بخشیدن به سایت های کاربران را شامل میشود. همچنین می توانید با هزینه اضافی ماهانه،  MaxCDN اضافه شده را دریافت کنید.

امنیت: ویژگی های امنیتی Flywheel عبارتند از گواهی SSL، امنیت Sucuri و نظارت بر نرم افزارهای مخرب، اجرای قوی رمز عبور، تلاش ورود محدود، مسدود کردن IP، پاک کردن نرم افزارهای مخرب رایگان و دسترسی SFTP. پشتیبان گیری.

پشتیبانی: 24/7 برای شرایط اضطراری؛ 24 ساعت / 5 روز در هفته برای کمک های جزئی.

مدیریت: ارائه خدماتی سازمان یافته، با ابزارهای همکاری، یک پنل مدیریتی سفارشی و… .این سرویس بصورت خودکار هسته وردپرس را بروزرسانی می کند.

 

Kinsta

سرویس میزبانی وردپرس گران قیمتی را ارائه می دهد، بنابراین اگر بخواهید بیش از دوازده وبسایت را با آنها مدیریت کنید، واقعا ارزش آن را دارد. گفتنی است، هنگامی که شما در فضای کسب و کار و تجارت الکترونیکی تمرکز می کنید، قطعا این شرکت ارزش آن را دارد که بعنوان میزبان از آن استفاده کنید.

زیرساخت: Kinsta پلت فرم میزبانی خود را در Google Cloud ساخته و دارای یک شبکه جهانی از 12 پایگاه داده است که کاربران می توانند سایت خودشان را روی آن اجرا کنند.

سرعت: از آنجا که شما در اینجا در حال کار با Google هستید، سرعت با تضمین های NGINX، PHP7، LXD و MariaDB  برای شما تضمین شده است.

امنیت: این خدمات حقوقی در واقع امنیت را با گواهینامه های SSL رایگان در هر برنامه، CDN، نظارت بر آپ تایم (هر 6 ثانیه)، اسکن بدافزار، تشخیص حمله DDoS و فایروال سخت افزاری ارائه می دهد. پشتیبان گیری روزانه هم در سرویس گنجانده شده است.

پشتیبانی: نظارت و پشتیبانی 24/7 برای کاربران درنظر گرفته شده و همچنین اغلب پشتیبان ها فعال هستند.

مدیریت: این پلت فرم قطعا برای توسعه دهنده های وردپرس در نظر گرفته شده است. ابزار توسعه Git، SSH و WP-CLI همراه با محیط های مختلف برای کاربران تعبیه شده است.

 

Pagely

خدمات میزبانی وردپرس مدیریت شده برای مارک های بزرگ، خرده فروشان عمده، سازمان ها و موسسات آموزشی که دارای بودجه ای بزرگ هستند و نیاز به امنیت و عملکرد بالا دارد را ارائه می دهد.

زیرساخت: سرورهای VPS Pagely در ابر آمازون هستند و به طور متوسط به دلیل افزونگی و قابلیت دسترسی بالا سرعت فوق العاده ای دارند.

سرعت: Pagely دارای PHP7، NGINX، شتاب HTTP / 2 SSL، نرم افزار ذخیره سازی اختصاصی و تنظیم سرعت و عملکرد پیشرفته در زیرساخت آنها است.

امنیت: Pagely خدمات امنیتی فعال و واکنش پذیر از جمله فایروال پویا، اسکن بدافزار، تمیز کردن و بازیابی، کاهش نیروی خشن، تلاش ورود محدود، احراز هویت دو عامل، جلوگیری از هرزنامه chroot’ing در سیستم های مشترک، پشتیبان گیری خودکار روزانه، و … را ارائه می دهد.

پشتیبانی: 24/7

مدیریت پذیری: به روز رسانی هسته وردپرس و پلاگین ها.

 

SiteGround

اگر نگران هزینه باشید، SiteGround همیشه یک گزینه ارزان قیمت است. اگر شما نیاز به نظارت و مدیریت قوی و امنیت و عملکرد فوق العاده قوی دارید، سایتGround ممکن است آن را نداشته باشد، زیرا آنها به وضوح در خدمت به عنوان میزبان وب سنتی متمرکز هستند.

زیرساخت: خدمات مدیریت شده SiteGround مشتریان را در سرورهای مشترک قرار داده، هرچند هر حساب جداگانه است. همچنین شامل پشتیبانی از PHP7 و دسترسی SSH است.

سرعت: سرعت SiteGround در واقع بسیار خوب است، از جمله نرم افزار SuperCacher ، سرور CDN و HTTP / 2 را فعال می کند.

امنیت: آنها امنیت را در سطح سرور کنترل و مسائل مربوط به شما را در آنجا برطرف می کنند. سایر ویژگی های امنیتی شامل سیستم ضد هک WAF، کارشناسان هرزنامه، پشتیبان گیری خودکار روزانه و خدمات بازگردانی با یک کلیک است.

پشتیبانی: آنها 24/7 تلفن اولویتدار، چت زنده، و همچنین پشتیبانی تیکت را ارائه می دهند.

مدیریت: بروزرسانی هسته اصلی

 

WP Engine

WP-Engine

یک لیست از قوی ترین سرویس های امنیتی تمام شرکت هایی که در اینجا ذکر شده است را ارائه می دهد. اگر شما به مدیریت امنیت نیاز دارید، WP Engine دارای تمام پایگاه های تحت پوشش است.

زیرساخت: قیمت گذاری احتمالا با موتور WP پایین تر است زیرا مشتریان در میزبانی مشترک هستند (این برای برنامه های غیر سازمانی است). WP Engine مراقبت می کند تا آنها را در سطوح هسته و سیستم های فایلی جدا کند. همچنین خوب است بدانید که زیرساخت آنها توسط وب سرویس های آمازون طراحی شده است.

سرعت: برنامه های میزبانی ارائه شده توسط WP Engine انجام کارهای انفجاری در سرعت، ارائه نرم افزار EverCache، NGINX، PHP7 +، و برخی از برنامه های حقوقی شامل یک شبکه جهانی CDN می باشد.

امنیت:گواهینامه SSL، فایروال، نظارت تهدید، DDoS و کاهش حمله، تشخیص نفوذ و پیشگیری، مسدود کننده های اسپم، تنظیم پی اچ پی، محدودیت نوشتن دیسک، و نظارت بر اسکریپت آسیب پذیر. پشتیبان گیری روزانه نیز بصورت خودکار است.

پشتیبانی: 24/7

قابلیت مدیریت: WP Engine تمام به روز رسانی های جزئی را به طور خودکار انجام میدهد. با این حال، برای به روزرسانی اصلی، آنها هر بروزرسانی را پس از تست به اطلاع مشتریان خود میرسانند که آیا بروزرسانی را انجام دهند یا خیر. آنها همچنین توصیه های مربوط به ممیزی کد و امنیت، آسیب پذیری و عملکرد اسکن و گزارش های سرعت را ارائه می دهند.

 

 

 

در رابطه با سرویس های ویزبانی وردپرس این اطمینان را به شما میدهیم که اگر قصد دارید به طور موثر کسب و کار خود را گسترش دهید در نهایت این همان چیزی است که شما را به هدف و مقصودتان نزدیک تر میکند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.