حل مشکل آپلود فایل در وردپرس

آپلود فایل

محدودیت حجم آپلود در وردپرس می تواند از آپلود فایل ها از طریق آپلود کننده رسانه وردپرس جلوگیری کند و شما نمیتوانید فایل ها ، افزونه ها و یا پوسته های مورد نظرتان را نصب کنید. ما در این مقاله دلایل و راه حل هایی برای رفع این مشکلات بیان خواهیم کرد.

 

رفع خطا در زمان آپلود فایل ها در وردپرس

 

1. مشکل کندی سرعت هاست و کانکشن شما به اینترنت

مشکل می تواند از سرعت پایین اینترنت شما باشد یا از کندی سرعت هاست که برای تست این موضوع میتوانید یک تصویر با حجم بسیار کم را آپلود کنید و اگر هنوز مشکل پابرجا بود و مطمئن هستید که سرعت اینترنت شما مشکل نداره پس توصیه میکنم تا هاست خود را تغییر بدید و هاست معتبری را تهیه کنید.

2. کش شدن جاوا اسکریپت در وردپرس

گاهی اوقات ممکن هست فایل های جاوا اسکریپت صفحه آپلود رسانه وردپرس کش شوند و این باعث بروز مشکل شود برای حل این مشکل وارد هاست شوید و به پوشه wp-content/uploads مراجعه کنید و در آنجا به دنبال پوشه js_cache بگردید اگر چنین پوشه ای را یافتید ، پاکش کنید.

3. مشکل در mod_security هاست

ممکن است محدودیت هایی از سمت سرور شما بروی هاست اعمال شده باشد که باعث به وجود آمدن این مشکل شده است.شما باید این موضوع رو را با پشتیبان هاست درمیان بگذارید تا تنظیمات mod_security بروی هاست رو بررسی کنند.

همچنین میتوانید با قرار دادن کد زیر در فایل .htaccess مشکل را رفع کنید.



<IfModule mod_security.c>
SecFilterEngine Off
SecFilterScanPOST Off
</IfModule>

4. سطح دسترسی پوشه آپلود

از طریق کنترل پنل هاست وارد هاست شوید سپس در پوشه wp-content به دنبال پوشه‌ای با نام upload باشید.بعد از پیدا کردن پوشه upload بر روی آن راست کلیک کرده و file permissions را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه پنجره ای باز میشود در این پنجره مقدار numberic value را به ۷۴۴ تغییر دهید. سپس در پایین پنجره گزینه Apply to directories only را انتخاب نمایید اکنون کلید ok را کلیک کنید تا تغییرات دخیره شوند.
اگر در ادامه همچنان مشکل شما پای برجا بود عدد ۷۴۴ را به ۷۵۵ تغییر دهید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر مقالات جدید در ماهدیس وب باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.