۱۴ افزونه مرورگر گوگل کروم برای وردپرس

افزونه

14 افزونه مرورگر گوگل کروم برای وردپرس – گوگل کروم محبوب ترین مرورگر وب در جهان است که صدها افزونه را برای استفاده در اختیار شما قرار داده است.
در بین این افزونه ها، تعداد زیادی از افزونه های مفید وردپرس را پیدا خواهید کرد که می تواند به شما در توسعه وب سایت، ویرایش پست های وبلاگ، گرامر و اشتباهات املایی، مدیریت وظایف و موارد دیگر کمک کند.

از آنجایی که هزاران افزونه در دسترس وجود دارد، پیدا کردن ابزار مناسب برای مبتدیان کار دشواری است.
برای کمک به شما در این زمینه، ما تعدادی از بهترین افزونه های Google Chrome را انتخاب کردیم که می توانید آن ها را امتحان کنید.

افزونه مرورگر گوگل کروم برای وردپرس

1. Grammarly

Grammarly محبوب ترین افزونه کروم است که می توانید از آن برای بررسی اشتباهات املایی و دستوری در محتوای وردپرس استفاده کنید. Grammarly خطاهای احتمالی حقیقی را بررسی می کند و به بهبود خواندن مطالب شما کمک می کند.

2. CloudApp

CloudApp ابزار محبوب برای گرفتن اسکرین شات، ضبط صفحه نمایش، و به اشتراک گذاری آنها با هر کسی است.

3. LastPass

LastPass بهترین ابزار مدیریت رمز عبور در بازار افزونه ها است.

این افزونه در ویندوز، مک، اندروید، iOS و … کار می کند.

با استفاده از مدیر گذرواژه مانند LastPass به شما امکان می دهد رمزهای عبور قوی و منحصر بفرد را برای همه حساب های آنلاین خود انتخاب کنید. این به صورت خودکار کلمات عبور را برای شما پر می کند، بنابراین لازم نیست کلمه عبور را بخاطر داشته باشید.

 

4. Ahrefs

Ahrefs یکی از قدرتمندترین ابزارهای SEO در بازار است.

این به شما کمک می‌کند درک کنید که چرا رقبای شما این قدر بالا هستند و چه کاری می‌توانید انجام دهید تا آن‌ها را شکست دهید. هم چنین به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی و ایده‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش ترافیک جستجوی خود استفاده کنید، پیدا کنید.
آن‌ها یک نوار ابزار SEO به عنوان یک افزونه کروم دارند که به شما یک دید کلی در مورد آنالیز عمیق SEO و گزارش‌های کلیدواژه ها می‌دهد.

5. SimilarWeb

یک افزونه کروم برای تجزیه و تحلیل ترافیک وبسایت است.

شما می توانید از این برنامه افزودنی برای دیدن آمار کامل وب سایت وردپرس خود از جمله منابع ترافیکی، نرخ تعامل کاربر، کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده کنید. این یک بینش سریع و دقیق برای هر وب سایت با یک کلیک است.

6. WhatFont

به سادگی افزونه WhatFont کروم را روی مرورگر خود اضافه کنید تا فونت مورد نظر را با بردن ماوس بروی متن پیدا کنید. همچنین خدمات پشتیبانی شده برای فونت های وب مانند Typekit و API فونت گوگل را نشان می‌دهد.

7. Buffer

بافر باعث می شود که محتوای وردپرس خود را در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، توییتر، لینکدین و غیره به اشتراک بگذارید. این به شما اجازه می دهد تا پست های وبلاگ و برنامه های خود را برای عملکرد بهتر نظارت کنید.

8. WPSniffer

WPSniffer یک ابزار sniffer محبوب وردپرس است.

شما می‌توانید از این افزونه کروم برای پیدا کردن این که کدام قالب در یک وب سایت وردپرس استفاده می‌شود، استفاده کنید. همچنین لینک قالب فعال را نمایش می‌دهد یا شما را به جستجوی گوگل با نام قالب هدایت می‌کند.

9. Dimensions

یک افزونه کروم برای اندازه گیری ابعاد مختلف در وبسایت وردپرس است.

شما می توانید به سادگی با حرکت ماوس خود بین عناصر مانند تصاویر، بلوک های متن، زمینه های فرم، دکمه و غیره برای پیدا کردن اندازه گیری دقیق انها استفاده کنید.

همچنین می تواند به شما در تبدیل فایل های JPEG و PSD به صفحات وب به آسانی کمک کند.

10. WordPress Keyboard Shortcuts

اگر می‌خواهید دنیای جدیدی از میان‌بر صفحه‌کلید برای سایت وردپرس را مورد بررسی قرار دهید، پس افزونه WordPress Keyboard Shortcuts ، یک گزینه عالی هست. این افزونه طیف کاملی از میانبرهای صفحه کلید که با وردپرس کار می کنند را ارائه می دهد و به شما کمک می کنند تا در زمان صرفه جویی کنید.

11. WordPress Style Editor

 

WordPress Style Editor یک افزونه مفید کروم است که شما را قادر می سازد بلافاصله تغییرات CSS را که در ابزار بازرسی مرورگر خود ایجاد می کنید ، ذخیره کنید.

توجه: این کار تنها با فایل style.css از قالب وردپرس شما کار می کند.

این باعث می شود که تغییرات به طور مستقیم به فایل CSS اصلی انجام شود، بنابراین قبل از شروع به ویرایش، پشتیبان گیری را انجام دهید.

 

12. Version Check for WordPress

یک افزونه ساده کروم است که نسخه نسخه وردپرس را در مرورگر در هنگام مشاهده وب سایت نمایش می دهد. همچنین نشان می دهد که نسخه ای که در وب سایت استفاده می شود، منسوخ شده است یا خیر!

13. WordPress Admin Switcher

یک افزونه کروم برای وب سایت‌های وردپرس است.

این به شما این امکان را می‌دهد که بدون تایپ کردن wp – admin در تب مرورگر، به صفحه ورود به سیستم وردپرس بروید.

توجه: کاربران Mac می‌توانند “Cmd + تبدیل + A” را فشار دهند و کاربران ویندوز می‌توانند “Ctrl + Shift + A” را فشار دهند تا به صفحه ورود به سیستم مدیریتی سوئیچ کنند. همچنین می‌توانید روی آیکون رابط در مرورگر خود کلیک کنید تا به صفحه ورود به سیستم مدیریت وردپرس سوئیچ کنید.

 

14. ColorZilla

ColorZilla یک افزونه پیشرفته کروم است که رنگ ها را از صفحات و پست های وردپرس انتخاب می کند.

این به شما اجازه می دهد کد رنگ را با استفاده از ابزار eyedropper بخوانید.

همچنین یک تاریخچه از رنگ های اخیر را در اختیار شما قرار می دهد.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.