معرفی ۵ ابزار تست سرعت وب سایت

ابزار تست سرعت

ابزار تست سرعت وب سایت – آیا تا به حال منتظر بارگزاری یک وب سایت کند و با سرعت کم بوده اید؟ احتمالا، به جای انتظار برای بارگذاری سایت، دکمه Back را انتخاب کردید. به عبارت دیگر، اینترنت به سرعت در حال گسترش است و اگر سایت شما نتواند سرعت و عملکرد مناسبی در مقابل دیگر رقبا داشته باشد، خطر از دست دادن مشتریان، بازدیدکنندگان و … شما را تهدید خواهید کرد.به همین دلیل است که باید به طور مرتب عملکرد وردپرس را تست کنید و سایت خود بهبود بخشید.
سایت‌های سریع تعامل بهتری با کاربر و شاید حتی رتبه‌بندی بهتری در موتورهای جستجو دارند. در این مقاله پنج ابزار برای آزمایش عملکرد و سرعت سایت وردپرس را بررسی کردیم تا بتوانید تغییرات لازم را انجام دهید.

دلایل متعددی وجود دارد که میتواند سرعت سایت شما را بیش از حد معمول کاهش دهد.
برای وب سایت های وردپرسی، شایع ترین علل عبارتند از:
افزونه های ضعیف / کد شده ضعیف
پوسته های کد شده ضعیف
فایل های تصاویر با حجم بالا
سرور میزبانی ضعیف (برای وب سایت شما مناسب نیست)

ابزار تست سرعت

ابزارهای زیر برای تست عملکرد سایت ،به شما یک تصویر کامل از وب سایت ارائه می دهد.

1. Google PageSpeed Insights

PageSpeed Insights یک ایده از گوگل است. این برنامه کاربردی وب بسیار زیرکانه، عملکرد وردپرس را در سایت شما در چندین وسیله، از جمله مرورگرهای دسکتاپ و موبایل تست می‌کند. این کار در صورتی مفید است که بازدیدکنندگان شما در انواع مختلفی از اندازه‌ها و وسایل نمایش دسترسی داشته باشند و استفاده کنند.

2. Pingdom Tools

Pingdom یک ابزار رایگان است که به شما اطلاعاتی از عملکرد تمام سایت از جمله زمان بارگذاری، اندازه صفحه، و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق هر صفحه در وب سایت شما می دهد. از همه مهمتر، این برنامه تاریخ عملکرد شما را حفظ می‌کند ، بنابراین اگر تلاش های خود را برای بهبود زمان بارگذاری سایت انجام بدید در آینده می توانید نتیجه عملکرد خود را پیگیری کنید.

3. Gtmetrix

گزارشی که GTmetrix تولید می کند به شما یک سابقه کامل از سرعت بارگذاری وب سایت را نشان می دهد، و همچنین یک گزارش مفصل همراه با راه هایی برای بهبود عملکرد وب سایت در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر ابزارهای تجزیه و تحلیل صفحه اولیه، این ابزار وب همچنین دارای یک ویژگی پخش ویدئو است که شما را قادر می سازد تا ببینید در چه جاهایی مشکلات سرعت بارگیری رخ می دهد.

4. WebPagetest

WebPagetest سرعت بارگذاری سایت شما و رتبه بندی عملکرد سایت را در اختیارتان قرار میدهد. این منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد یک کشور را انتخاب کنید تا گزارش خود را از آن مشاهده کنید، بنابراین می توانید ببینید که سایت شما در سراسر جهان چگونه اجرا می شود. این در صورتی مفید است که شما یک پایگاه کاربری بزرگ در خارج از کشور داشته باشید.

5. YSlow Browser Plugin

YSlow یک افزونه مرورگر است که به شما امکان می دهد تا عملکرد هر سایتی که در حال بازدید آن هستید را پیگیری کنید. این زمان بارگذاری واقعی را نمی دهد، اما بیش از 20 نشانه عملکرد متفاوت را نمایش می دهد. این می‌تواند به شما کمک کند سایت رقبای دیگر را در جایگاه خود مقایسه کنید تا ببینید که عملکرد سایت شما چگونه است.

شما می توانید عملکرد وردپرس را در سایت خود تست کنید تا مشکلات را پیدا و رفع کنید.

همچینین برای بهبود عمکلرد وبسایت خود میتوانید راهنمای افزایش سرعت سایت وردپرسی را مطالعه کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منتظر مقالات بیشتر در ماهدیس وب باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.