بهترین برگه سازهای وردپرس

بهترین افزونه های برگه‌ساز وردپرس‌
اگر شما یک وبلاگ نویس هستید که می خواهید یک سایت زیبا را از ابتدا طراحی و کد نویسی کنید، آستینتان را بالا بزنید و شروع کنید.بسیاری از وبلاگ نویسان در واقع مهارت لازم برای ایجاد صفحات جذاب را ندارند.
کدنویسی از ابتدا بسیار وقت گیر است و من واقعا نمی دانم که بسیاری از افراد می توانند این کار را انجام بدهند یا خیر!
با این حال، برای شما افزونه های برگه سازی وجود دارند که با استفاده از آنها، هر کسی می تواند یک صفحه زیبا با همان قابلیت کشیدن و رها کردن ایجاد کند. بله شما آنرا درست خواندید. کلیک کنید، نگه دارید و بکشید و یک صفحه وب شگفت انگیز را با هیچ چیز مورد نیاز داشته باشید.

اگر فکر می کنید این برگه سازها میتوانند به شما کمک کنند و میتوانید از آنها استفاده کنید، به برخی از بهترین برگه سازهای وردپرس نگاه کنید.

Beaver Builder

 

یکی از بهترین برگه ساز های وردپرس، Beaver Builder است یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن و البته پرمیوم. این افزونه طوری طراحی شده است که دارای رابط کاربری بسیار خوب و فوق العاده سریع است.
رابط کاربری کشیدن و رها کردن بسیار عالی است. وقتی عناصر را از نوار کناری سمت چپ در سمت راست بکشید و آنها را در صفحه خود رها کنید، می بینید که همه تغییرات را همانطور که انجام می دهید مشاهده می کنید. اصلاح خواص هر عنصر در صفحه همانند کلیک کردن روی آن آسان است.

شما همچنین چند ویژگی پایه و همچنین ماژول های پیشرفته را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد تقریبا هر چیزی که فکر می کنید را به صفحه خود اضافه کنید. پس زمینه ها، دکمه ها، بلوک های محتوا، اسلایدر ها و… و مهمترین مزیت Beaver Builder این است که کار کردن آن بسیار آسان است حتی برای مبتدیان. شما می توانید چند آموزش آسان را امتحان کنید که به شما کمک می کند سریعتر یاد بگیرید.

Elementor


یکی دیگر از برگه سازهای وردپرس که بسیار فوق العاده است و به کشیدن و رها کردن متکی است، Elementor است. هدف اصلی با Elementor سرعت است و از زمانی که شما شروع به استفاده از آن می کنید، سرعت و پاسخگویی شگفت انگیز است. ایجاد بخش ها آسان است، و شما می توانید تعداد ستون ها برای هر بخش را انتخاب کنید.
ویجت های زیاد و مواردی که معمولا به عنوان عناصر وب مورد استفاده قرار می گیرند وجود دارد. شما می توانید ویجت های متن و ویدئوی اولیه را به موارد پیشرفته مانند اسلایدرها، آیکون ها، اکردین ها، رسانه های اجتماعی، زبانه ها و غیره انتخاب کنید. تنظیمات فردی برای هر ویجت وجود دارد. شما همچنین می توانید ویجت هایی را که توسط سایر پلاگین های WordPress ایجاد شده است اضافه کنید.

PageBuilder by Site Origin

 

 

اگر برگه سازی را می خواهید که رایگان باشد و آن را در مخزن وردپرس یافت کنید، PageBuilder برای شما عالی است. این برگه ساز همه ماژول های اساسی مهم و همچنین چند صفحه قالب را داراست. رابط کاربری آن نیز مناسب است، که یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

یکی دیگر از مزایای بزرگ این برگه ساز این است که آن به شورتکد وابسته نیست، بدان معنی که اگر پلاگینی به هر دلیلی غیرفعال شود، محتوای شما بصورت عجیب غریب و خنده دار به نظر نمی رسد. درست است که برخی از سفارشی سازی ها و گزینه های آن در مقایسه با سازندگان دیگر در لیست وجود ندارد. و این به خصوص فانتزی نیست. با این حال اگر شما به دنبال چیزی ساده هستید که کار را بدون هیچ حواس پرتی انجام می دهد. این انتخاب بسیار قابل اعتماد است، رایگان است و کار را انجام خواهد داد.

Visual Composer by WPBakery

 

بسیاری از توسعه دهندگان وب، Visual Composer را تقریبا یک کیسه مخلوط میدانند. که بسیاری از مردم استفاده زیادی از آن می کنند. با این حال، بزرگترین دلیل برای اینکه چرا مردم از آن استفاده می کنند این است که آن یکی از اولین ها در بازار بوده که با قیمت 34 دلار، عرضه شد. در طول این سال ها،ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است، که بسیار زیبا است. تعداد زیادی از ماژول ها را دارد و در همه پلاگینها سفارشی سازی بسیار راحت است و تنظیمات در همه صفحات، اعمال می شود.

خلاصه

تمام برگه سازهای فوق الذکر عالی هستند. اگر از ویژوال کامپوزر استفاده می کنید و به هدایت شورتکد توجه نکنید، می توانید از آن استفاده کنید.

اگر به یک برگه ساز ساده و رایگان نیاز دارید و نیازی به قابلیت های پیشرفته ای ندارید، PageBuilder توسط Source Site ابزار مناسب برای شماست.
اگر سرعت برایتان مهم است، برای سراغ Elementor بروید. و اگر می توانید هزینه های بیشتری را صرف کنید، و می خواهید یک افزونه که گزینه های زیادی دارد و یک طراحی عالی را داشته باشید، Beaver Builder بهترین گزینه است که پشیمان نخواهی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.